Niin siis viime viikolla oli ne kokeet ja tänään kans enkunkoe, mutta nyt oon täällä taas :) . Mulla oli viikolla mielessä vaikka mitä "järkevää" mitä tänne laitan, eikä mun varmaan tarvii kertoo että unohdin suurimman osan :( . Koitan nyt tähän laittaa kaikkea mitä mieleen tulee, että ei sit kannata valittaa että sekavaa on. Kekkasin muuten että teen äidille joululahjaks tälläset lapaset, ja lainaan kaverin ♥
 kirjaa kaavojen saantiin. Löysin myös tämän kuvan, ja nuo ovat ehkä vähän edustavampia, mutta kaikki tekee sellaiset kuin ite haluaa. Äiti vaan ei mitään nappeja halunnut, joten joudun keksimään jotain muuta tylsää. Nämä ihanat nappikukat vielä laitan, jos joku vaikka innostuisi väsäämään tuollaisia (itsekin harkitsen, sitten kun on nappeja). No eiköhän tuo taas riittänyt ompelusta, ja voisin kai mainita että huomenna on koulussa lukio vierailu. Mikä on kyllä mukavaa ja ootan sitä ihan oikeesti, ja torstaina oon menossa illalla tutustumaan sellaseen vapaaehtoseen juttuun. Ollaan ennen vaan käyty kauppaopistoissa ym. mikä ei mua henk.koht. kiinnosta melkeen yhtään ku oon kuitenkin päättäny suunnata lukioon. Kirjotin kyllä aika vähän mutta en muista että mulle olis tapahtunu mitään erikoista, joten taidan tulla kirjottamaan sit ku pääsen taas OMALLE koneelleni. Moikka!