Eilen piti tulla tänne laittamaan jotain, enkä sitten päässytkään tulee koneelle, joten tänään on sitten vuorossa kaikki mitä olis pitäny laittaa eilen ja jotain muutakin sekalaista. Ensin alotan kuitenkin kertomalla että huomenna meen laivalle!!! :D . Pääsen syömään niitä laivan ihania herkku jälkkäreitä, ja täyttämään karkkivarastoa joka tällä hetkellä on aivan tyhjä (en ees muista millon olisin ostanu viimeks karkkii). Kohta pitäis tehä mansikkajäähdykettä vaikka eilen teinkin mokkapaloja, ja ei kyl kannattais syödä kauheesti herkkui ennen tota laiva mässäilyy, mutta, mutta... Taisinki mainita siitä suklaavaahto sekoilusta täällä jo (ainakin muistan että olisin) joten pelkään et tolle jäähdykkeelle käy samallalailla ja menee ihan pieleen. Mokkapalat kyl onnistu (melkeen ainakin, mutta ei siitä sen enempää) joten ehkä musta tulee vielä viiden tähden kotikokki :) Oon aina luullu et osaan tehdä ruokaa, mutta ei se taidakkaan olla totta, meinaan viimeks ku mokkapaloja tein unohdin laittaa siihen sen suklaan! Heh heh... Mutta ei se mitään, mulla on edelleen koulussa kotsa 10 (pakko oli laittaa) taitaa johtuu vaan siitä ettei se opettaja oo koskaan syöny mun ruokia (en ainakaan muista) eikä nähny mun sähläyksiä kotona :) Ihmettelen suuresti et mun annetaan kotonakin tehdä jotain keittiön lähellä. No kuitenkin siirryn nyt hienosti ruuanlaitosta kutomiseen, koska onnistuin eilen saamaan etukappaleet valmiiksi tuosta villapaidastani :) , mutta huomasin sitten eilen että joku on pielessä kun molempien niiden kaula-aukot oli samallaiset, vaikka niiden olisi pitänyt olla peilikuvat (siis kun se on kaksi osainen se etuhömmeli eli menee ns. poikki keskeltä. niin sen kaula-aukon olisi pitänyt olla U -muotoinen kun ne on vierekkäin. MUTTA mulla se ei ollu sellai) . Purkasin nätisti toisen ja laitoin aamulla sen niin kuin sen olis pitäny mennä, ohjeissa se oli väärin merkitty (opettaja on suunnitellu sen) et ei ollu mun vika. En ees tiiä miten huomasin ton ongelman, mutta ku olin ite suunnitellu sen toisen puolen ohjeen ja olin tehny sen "virheen" että olin laittanu sen kaulahömmelin väärinpäin, ni se oliki sit se mikä oli oikein. Nyt pitäis mennä tekee se mansikka juttu, joten moikka! Strawberry_by_Flying_Dee_Dee.gif

p.s. laitan kuvia myöhemmin tänne, joten käykää kurkkaamassa!  :kitty: