Moikkelis koikkelis (yhdyssana kenties?)

Eilen mul oli tänne varmaan sata ideaa mitä kirjottaisin mut oon nyt unohtanu ne kaikki :(  , hyvä minä. No joo vaihteeks voisin kirjottaa jostain muusta ku ittestäni. Mut se on aika hankalaa ku piti kertoo siitä tetistä.  Ei siinä kyl ollu mitään ihmeempää, ulkoilutin koirii ja siivosin. Myt mun aivot ei toimi joten tähän väliin tungen tän (lähinnä mulle ittelleni just nyt)

You__re_not_stupid____by_kate4luv.jpg

Joo mut eiks se oo niin et hymy tarttuu? No katotaan onnistuuks se tietokoneen välityksellä.

Happy_madness_by_daskull.jpg one_big_happy_ball___by_poop_art.jpgi_can_always_make_you_smile.jpgSmile_by_Wings_Of_A_Messiah.jpg

Ihan kökköjä nuo kuvat, mutta en jaksa etsiä enää uusia joten saa kelvata. Vähän iloisempia kuvia ( ainakin minusta vaikka noiden ^ tarkoitus oli olla jo iloisia mutta nämä tehoavat minuun paremmin).

Pink_by_lessio.jpg  pink_by_AmbientAvatar.jpg pink_by_peachjuice.jpg In_the_Pink_by_leanne88.jpg Pink_by_petemh.jpg  Taste_of_pink_by_Morskaya.jpg Pink_Surf_II_by_wolfskin.jpg

Pinkki piristää. Siitä innostuneena väsäsin runon (oikeesti jostain lastenrunokirjasta)

Pink is the best colour,
Pink always makes me happy,
Pink makes the best flowers,
Pink is also very sappy.

Everyone should love pink,
Pink will brighten your day,
If you don’t like it then you stink!
Pink will always be the best no matter what you say!

Pink shirts,
Pink shoes,
Pink skirts,
Pink hues!

Yes I really love pink,
You can even ask Lauren,
I even write in pink ink!
If you say that pink sucks, I’ll come a roaring!

 :heart:: llä :bug: (minä)

P.S. oon löytäny mulle sopivaa seuraa :D . Lähellä mun omia sekoiluja, pitäiski tehä tollanen itekin (jos ei kuitenkaan)...