Huomenna on siis matikkakilpailut :/ pitäis kai kattoo vähän vanhoi matikankirjoi, mutta ei oikein tunnu siltä että kannattais. Yks tyyppi mun luokalta joka sano että mun pitää tulla sen kaa sinne ku muuten se ei uskalla mennä sinne (??? ookoo ???) niin sano tänään "Siis mä katoin eilen netistä niit tehtävii mitä siel on ollu ennen, ja ne oli niin vaikeit et mä EN selvii!!!" mä ajattelin vaan et ookoo. Ja ei tollanen "leikki" kisa oo niin vakava, tai mulle toi on vaan leikkiä (kaikille ei näköjään). Ei meitä varmaan luokalle jätetä jos ei kymppejä tosta saada, haluun ainakin tietää et kui hyvin osaan hyödyntää mun matikka tietoi  ja kannattaako ottaa lukiossa pitkä vai lyhyt (metri :D)matikka.

Joo oliskohan mulla jotain muuta jännää.. eiku joo huomasin että Salla oli ollut laivalla ehkä samaan aikaan ku minä! tai ainakin Paula oli esiintymässä laivalla kun ite olin ja Isabellalla matkasin. En ite ollu kuitenkaan Paulaa kattomassa vaan sitä Wii tennistä mätkimässä :) . Kässän opettajani ei mitenkään kommentoinut sitä kaula-aukko virhettä paidassani, vaan sano että voi olla että hihatkin on sitten väärin suunniteltu :( kiva. Meen nyt kuitenkin nappaa viimisen mokkapalan, ja koska se vaatii niin paljon oveluutta ja energiaa niin kello saattaa olla aika paljon ku tuun takas, moikka!

2037105.jpg 

^ ihani kissani + mun kännykkä + ilta = loistava kuva ja kuvanlaatu (osaan luoda yhtälöitä = 10 kokeesta :D )