Moi!

Kiss_the_rain__by_LowRadiation.jpg

Otsikon mukaisesti multa menee hermot. Oli siis kamala  päivä koulussa ja muutenkin on muutamia juttuja jotka ärsyttää.

1. Vuodatus, kyllä ja silti tulin tänne kirjottaa. Se harmaa neliö ei poistu siitä otsikon edestä! Toivottavasti kun te näätte tän tekstin ni se ei oo siin enää. Nii ja en meinannu päästä kirjautuu tänne.

2. Kännykkä. Se sekos ja soittelee nyt kaikille ja väittää viel et ne kenel kännykkä on siis soittanu ni olis soittanu mulle. ???? Pelottavaa, nii ja en pysty enää vastaamaan puheluihin, et kivat sil.... :(  :C

3. Minä. Itsesääliä, oon liian laiska mennäkseni tekee läksyi joten kiertelen toisten blogeissa, jos vaikka joku pääsis mun lemppariblogilistaan.

4. Koulu. Ei sovi mulle, kuten kolmosessa totesin. = heippa lukio!!

5. voi ei unohdin, no jaa huomenna on koulukuvaus. Kävin just päästämässä kissani pois sateesta tänne sisälle. NIIN sää on siis viitonen. Sataa, sataa ropisee. Pili pili pom... (?)

Rain_of_Stars_by_zeiva.jpg

Alointin nyt sitten tekemään läksyjä tässä samalla. Sadesää kyllä masentaa minua, vaikka ei sateessa mitään vikaa ole JOS saa olla sisällä (halutessa voi mennä ulos) villasukkien kanssa. ♥ ( <-- löysin taas tuon sydämmen)

Clessidra_Socks_by_InfiniteNesmith.jpg

Omistan villasukkia ainakin kymmen paria. Ja käytän niitä ympäri vuoden, paitsi koulussa on normaalit sukat.

ae2548971a88482880347fe2ab56993d.jpg

Myrskyä olin katsomassa, joskus kaks(?)viikkoa sitten mutta olen aina unohtanu mainita siitä täällä. Juoni tällainen:

Myrskyn tarina alkaa vuonna 1989, jolloin Berliinin muuri murtuu. Suomalainen perheenisä kohtaa itä-berliiniläisellä torilla oudon koiranpennun, joka istuu laatikossa yhdessä kananpoikien kanssa. Pentu ollaan aikeissa lopettaa. Isä päättää pelastaa pennun ja kuljettaa sen perheensä lemmikiksi Suomeen.

Marjamäen perheen äiti ja tyttäret, Muru, 7v, ja Minttu, 13v, ihmettelevät outoa karvapalloa. Kukaan ei tiedä koirasta mitään, edes sen rotua. 7-vuotias Muru ottaa koiran hellään suojelukseensa. Murun rakastavassa hoivassa Myrsky kasvaa ilman sääntöjä ja rajoja. Hellyttävästä karvapallosta kasvaa kuin huomaamatta valtava, traktorimainen lihaskimppu.

Mitkään aidat, köydet tai kahleet eivät pidättele väkivahvaa koiraa, kun se alkaa parhaan kykynsä mukaan huolehtia Marjamäen perheestä ja erityisesti pikku Murusta. Sen saavat kokea Mintun poikaystävä Romppu, naapurit, koulun rehtori, poliisi, karhu ja koko panssariprikaati.

Lopulta perheelle selviää salaperäisen lemmikin arvoitus. Myrsky on rodultaan kaukasianpaimenkoira, ja sen vanhemmat olivat olleet Berliinin muurin vartijakoiria. Kun muuri murtui, lopetettiin 7 000 muuria vartioinutta koiraa ja niiden pentuja annettiin kenelle tahansa.

Elokuvasta en sano mitään, sillä olen vähän kahden vaiheilla. Se oli vaan sellainen lastenelokuva, ihan hauska mutta ei sitten kuitenkaan ollut. Voi sen katsoa mutta ei haittaisi vaikka en koskaan enää näkisi uudestaan. Mut joo nyt pitää mennä oikeesti tekee läksyt loppuun ku oon ny ollu täs tunnin joten,  moi!!!

~Prinsessa sateessa              (tuon taulun nimi)

RAIN_PRINCESS_by_Leonidafremov.jpg